Aiheet
Dagmar tarjoaa kaikki markkinointiviestinnän palvelut yrityksellesi. Tuotamme liiketoimintaasi tehostavia markkinoinnin asiantuntijapalveluja yli 200 asiantuntijan voimin. Yhdistämme datan, teknologian ja taitavat asiantuntijamme etsimään uusia kasvun mahdollisuuksia ja rakentamaan vaikutusvoimaisia asiakaskokemuksia.
Meiltä saat myös ajankohtaista, näkemyksellistä, inspiroivaa ja osaavaa tietoa markkinoinnin aiheista, olitpa päättävässä asemassa tai vaikkapa alan opiskelija. Tutustu markkinoinnin eri osa-alueisiin ja lue asiantuntija-artikkeleja!
Asiakaskokemus
Asiakaskokemus kuvailee sitä, miten asiakas kokee vuorovaikutuksen yrityksen tai brändin kanssa. Se kattaa kaikki kohtaamiset ja kokemukset, jotka asiakkaalla on yrityksen kanssa.
Asiakasymmärrys
Asiakasymmärrys tarkoittaa syvällistä tietoa ja ymmärrystä asiakkaista: heidän tarpeistaan, toiveistaan, käyttäytymisestään, mieltymyksistään, ostoaikeistaan ja -päätöksistään.
Brändi
Brändin rakentaminen eli brändäys tarkoittaa prosessia, jossa luodaan ja ylläpidetään yrityksen tai tuotteen brändiä.
Data Science
Data science eli datatiede on tieteenala, joka yhdistää tilastotieteen, datan analysoinnin, koneoppimisen ja niiden liittyviä menetelmiä tietojen ymmärtämiseen ja analysoimiseen.
Hakukonemarkkinointi
Hakukonemarkkinointi (SEM) on digitaalisen markkinoinnin muoto, jonka tavoitteena on lisätä näkyvyyttä hakukoneissa, kuten Google tai Bing.
Konversio-optimointi
Konversio-optimointi eli konversion optimointi on prosessi, jossa verkkosivuston tai digitaalisen markkinointikampanjan suorituskykyä parannetaan siten, että mahdollisimman suuri osa kävijöistä suorittaa halutun toiminnon, eli konvertoituu.
Kulttuuri
Yrityskulttuuri tarkoittaa yrityksen arvoja, uskomuksia, käytäntöjä ja normeja, jotka ohjaavat sen toimintaa ja työntekijöiden käyttäytymistä.
Luovat sisällöt
Luovat sisällöt ovat erilaisia sisältöjä, jotka on luotu houkuttelemaan, viihdyttämään, informoimaan tai sitouttamaan kohdeyleisöä eri kanavissa.
Myynnin mallinnus
Myynnin mallinnus on prosessi, jossa luodaan matemaattinen tai tilastollinen malli myynnin ennustamiseksi tai analysoimiseksi.
Sisältömarkkinointi
Sisältömarkkinointi on strateginen markkinoinnin lähestymistapa, jossa luodaan ja jaetaan arvokasta, relevanttia ja johdonmukaista sisältöä houkutellakseen ja sitouttaakseen tiettyä kohdeyleisöä.
Sosiaalinen media
Sosiaalinen media on keskeinen osa nykypäivän viestintää ja se mahdollistaa helpon yhteydenpidon, tiedonhaun ja vuorovaikutuksen muiden ihmisten kanssa.
Tekoäly
Tekoäly eli AI tarkoittaa koneiden ja ohjelmistojen kykyä jäljitellä ihmisen älykkyyttä.
Trendit
Trendit ovat suuntauksia tai muutoksia, jotka vaikuttavat yksilöiden, yhteiskunnan tai toimialan käyttäytymiseen tai asenteisiin tietyllä ajanjaksolla.
Tutkimus
Markkinatutkimukset ovat prosessi, jossa kerätään, analysoidaan ja tulkitaan tietoa markkinoista, kuluttajista, kilpailijoista ja trendeistä.
Uudet teknologiat
Markkinointiteknologiat ovat työkaluja ja ohjelmistoja, joita käytetään digitalisoimaan ja automatisoimaan markkinoinnin prosesseja.
Vaikuttajamarkkinointi
Vaikuttajamarkkinointi on markkinoinnin muoto, jossa hyödynnetään henkilöitä, joilla on suuri määrä seuraajia ja jotka voivat vaikuttaa heidän mielipiteisiinsä tai käyttäytymiseensä.
Vastuullinen markkinointi
Vastuullisella markkinoinnilla tarkoitetaan tuotteiden tai palveluiden eettistä markkinointia kuluttajille.
Verkkokauppa
Digitaalisessa markkinoinnissa on tärkeää, että viestisi näkyy oikeissa paikoissa ja kanavissa – mutta se on vain puolet tarinasta. Pelkästä näkyvyydestä ei ole hyötyä, ja yksinään trafiikilla et kasvata liiketoimintaasi.