Verkkokauppa
Digitaalisessa markkinoinnissa on tärkeää, että viestisi näkyy oikeissa paikoissa ja kanavissa – mutta se on vain puolet tarinasta. Pelkästä näkyvyydestä ei ole hyötyä, ja yksinään trafiikilla et kasvata liiketoimintaasi.
Myynnin kasvuun tähtäävät verkkosivut rakennetaan tuotelähtöisyyden sijaan asiakastarpeesta eli vastaamaan asiakkaan kysymyksiin, sillä nämä sisällöt kuljettavat asiakasta eteenpäin ostoprosessissa. Kun yritys tarjoaa sivustollaan asiakkaalle relevanttia tietoa, se ohjaa kohti ostopäätöstä. Näiden lähtökohtien pohjalta yrityksen verkkosivujen uudistamiselle voidaan asettaa konkreettisia tavoitteita ja suoritusmittareita.
Dagmarin verkkopalvelukehityksen asiantuntijat pitävät kanssasi huolen siitä, että verkkosivustosi toimii teknisesti vakaalla pohjalla, löytyy hyvin hakukoneista, konvertoi vierailijat maksaviksi asiakkaiksi ja todentaa tavoitteissa ja suoritusmittareissa onnistumista. Toimiva verkkosivusto on myös tärkeä ulottuvuus brändillesi: positiivinen käyttökokemus lisää luottamusta ja helpottaa asiakkaiden sitouttamista.