Kaipaatko taitavaa markkinointikouluttajaa, muutokseen herättelijää, fasilitoijaa tai inspiroijaa
Kuka avaisi digitaalisia liiketoimintamalleja myyntikokouksessa? Vetäisi siilot räjäyttävän workshopin omien kanavien tehostamisesta? Kertoisi 10 kuuminta trendiä kauppiaspäivillä tai webanalytiikan bisneshyödyistä asiakasaamussa? Antaisi koulutuspäivässä vinkkejä markkinoinnin tuloksellisuuden kasvattamiseen? Dagmarin yli 200 asiantuntijan joukosta löydät osaavia kouluttajia, workshopin vetäjiä ja herättelijöitä joka tarpeeseen!
Dagmarin asiantuntijat ovat kokeneita ja haluttuja puhujia sekä tilaisuuksien vetäjiä. Olipa kyseessä laajaa tietämystä vaativa tapahtuma tai syvälle erikoisosaamiseen pureutuva sessio.
Vuosikymmenten varrella olemme vetäneet satoja erilaisia tilaisuuksia: puolen tunnin tietoiskuja asiakkaiden tiimissä, digiasiantuntijoidemme säännöllisesti vetämiä “digikahvi”-sparraushetkiä, vierihoitopäiviä halutusta aiheesta, osallistavia workshop-valmennuspäiviä sekä koko organisaation maturiteettia kasvattavia koulutuskokonaisuuksia.
Esimerkkejä Dagmarin kasvumarkkinoinnin koulutuskokonaisuuksista:
DNA:n valmennuskokonaisuus auttoi tunnistamaan ja priorisoimaan markkinoinnin kehityskohteita
Kesko otti haltuun tiedolla johdetun kasvumarkkinoinnin
Bauer Median Metaverse-workshop
Alla muutamia esimerkkejä aiheista ja teemoista, joista voimme räätälöidä tarpeisiinne sopivan paketin:
Muutosvoimat ja tulevaisuus
- Digitalisaation mahdollisuudet ja haasteet
- Asiakas 360 ja ennustava markkinointi
Datan hyödyntäminen ja tiedolla johtamisen toimintatapa
- Tiedolla johdettu päätöksenteko
- Tuloksellisuus ja tehokas mittaaminen
- Martech, Machine Learning
Teknologian kehitys ja mahdollisuudet markkinoinnin ja liiketoiminnan näkökulmista
- Tulevaisuusajattelu: Futures thinking & Metaverse, mitä pitää tietää juuri nyt?
- Näin rakennat brändiä digitaalisissa kanavissa
- Web-analytiikka/GA4-koulutukset
Oman organisaation osaamisen ja kumppanuuksien johtaminen ja kehittäminen
- Moderoinnit, organisaatioissa käytössä olevat prosessit ja toimintamallit
- Tulevaisuuden työ ja osaamisen varmistaminen
- Täsmäkoulutuksilla organisaation osaaminen ajan tasalle
Muuttuva kuluttaja ja eri kanavien syväsukellukset
- Muuttuva kuluttaja 2023 – mitä markkinoijan tulee tietää ja mitä mahdollisuuksia muuttuva käyttäytyminen tuo?
- Laajemmat mediakatsaukset: kattava yleiskuva suomalaisesta mediakentästä tiiviinä tietoiskuna
- Tarkemmat tietoiskut eri aiheista, esim. some, hakusanamainonta, vaikuttajamarkkinointi, digikanavat, jne.
- Esimerkki: Sosiaalisen median mahdollisuudet – mitä yritykseltäsi odotetaan somessa, millä voisit yllättää odotukset ja miksi sosiaalisessa mediassa pitää uskaltaa heittäytyä dialogiin asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden kanssa
- Kohderyhmä-workshopit
- Tekoälyn hyödyntäminen sisällöissä
- Erilaiset trendi-workshopit
Sisältöjen parhaat käytännöt
- Asiakaslähtöiset sisällöt
- Kanavaoptimoidut sisällöt, best practicet sisällöntuotantoon ja sen ostamiseen
- SEO-sisällöntuotantokoulutus omien kanavien tehostamiseen
- Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi osana yrityksen liiketoimintaa
tämän blogin kirjoitti
Project Director
Dagmarin sisältötiimin projektijohtaja Paula innostuu erityisesti hyvästä asiakaskokemuksesta, hyvistä oivalluksista sekä siitä lisäarvosta, joka saa asiakkaan tuntemaan olonsa tärkeäksi. Sarjainnostuja, niin töissä kuin vapaa-ajallakin, josta hänet löytää laulamasta tai neulomasta.
LISÄÄ SISÄLTÖJÄ AIHEESTA
-
Vaikuttajamarkkinoinnin FAQ eli yleisimmät kysymyksetAsiantuntijamme vastasivat yleisimpiin vaikuttajamarkkinoinnin kysymyksiin.Lue blogi
-
Sisältöjen kanavaoptimoinnin koulutusEikö mainonta tai sisältötekeminen tuota haluttuja tuloksia? Jos tunnistat ongelman, tutustu sisältöjen kanavaoptimoinnin koulutukseen!Tutustu webinaariin
-
Markkinoija – valmistaudu uusiin viherpesudirektiiveihinYmpäristösymbolien, kuten vihreiden puunlehtien ja maapalloa kannattelevien käsien käyttöä markkinoinnissa valvotaan jatkossa tarkemmin.Lue blogi