BlogiHeikki Pieniniemi
08.02.2023
Kuinka jalkauttaa kasvumarkkinoinnin toimintatavat ketterimmin markkinointiisi?
IAB Finland järjesti syksyllä DIGI(stä)BISNESTÄ-tapahtuman, jonka puheenvuoroissa pohdittiin yritysten liiketoiminnan nopeaa digitalisoitumista post-pandemiamaailmassa. Dagmarin Heikki Pieniniemi, CBO Digital Sales, kertoi omassa esityksessään, miten kasvumarkkinoinnin toimintatavat saadaan tukemaan markkinoinnin systemaattista kehittämistä ja jatkuvaa oppimista. Katso Heikin esitys tapahtuman tallenteelta.

TÄMÄN BLOGIN KIRJOITTI

Chief Digital Officer
Heikki on verkkokauppaan ja mobiilimainontaan perehtynyt digitaalisen markkinoinnin osaaja. Uskoo vahvasti teknologian, luovuuden ja rohkeiden tekojen yhteyspeliin markkinoinnissa.
LISÄÄ SISÄLTÖJÄ AIHEESTA
-
LähiTapiola Rahoitus korjasi sivuston konversio-ongelmat käytettävyystutkimuksen avullaKäytettävyystutkimus onnistuu paikantamaan verkkosivustolta konversion esteet, jotka voivat jäädä monilta organisaatioilta huomaamatta.Tutustu työhömme
-
Vattenfall ja Dagmar yhdistivät voimansa: verkkomyynti ylös, asiakashankinnan hinta alasPitkäjänteinen verkkomyynnin kasvun rakentaminen kannattavuudesta tinkimättä.Tutustu työhömme
-
Suomalaiset syttyivät verkkokaupalle. Miten kotimainen verkkokauppa pärjää kv-jäteille.Miten eri asiakasryhmät preferoivat verkkokauppaa? Millä kotimainen verkkokauppa voi kilpailla suurten jättien rinnalla?Lue blogi