Dagmarin asiantuntijat
Sirpa Toljander
CX Director
sirpa.toljander@dagmar.fi
+358456450616
Sirpa on Dagmarin Customer Experience Director, joka puhuu kohderyhmää osallistavien, oivaltavien, skarppien sisältöjen puolesta ja syttyy ketterien prosessien ja toimintamallien käytöstä kaikessa markkinoinnin tekemisessä.
Sipen näkemyksiä
-
Kumpaan markkinointijohdon kannattaa panostaa juuri nyt – asiakaskokemukseen vai brändiin?Asiakaskokemus syntyy aina, johti sitä tai ei. Erinomainen asiakaskokemus buustaa brändiä, kehno tärvelee sitä. Mitä markkinointijohdon tulee tehdä?Lue blogi
-
Mitkä 5 asiaa kannattaa huomioida sisältömarkkinoinnissa juuri nyt?Sisältömarkkinoinnin panostusten ennustetaan tuplaantuvan globaalilla tasolla vuoteen 2028 mennessä. Nyt jos koskaan on tiedettävä tarkasti,…Lue blogi
-
Näkemyksellinen sisällönsuunnittelu. Bisneskatse asiakkaan silminAsiakaslähtöinen sisällönsuunnittelu edellyttää näkemyksellisyyttä. Mutta mitä näkemyksellisyys on ja mistä se muodostuu? Dagmar Storiesin sisältöstrategi…Lue blogi