OPAS: Dagmarin Asiakaskokemus-opas
Dagmarin julkaisema Asiakaskokemus-opas antaa konkreettisia keinoja kehittää asiakkaiden kokemusta yrityksestä ja brändistä.
Asiakaskokemus on olemassa, vaikka et sitä johtaisikaan
Asiakaskeskeiset organisaatiot ymmärtävät, että asiakkaan tarpeiden tunnistaminen ja niihin vastaaminen ei ole vain markkinointi- tai asiakaspalveluosaston tehtävä.
Se on strategia, joka ulottuu koko yrityksen kulttuuriin ja toimintamalleihin. Tämä kulttuuri valtuuttaa työntekijät tekemään parhaita päätöksiä sekä asiakkaan että yrityksen kannalta.
Asiakaskokemus-opas auttaa rakentamaan parempaa asiakaskokemusta
Dagmarin Asiakaskokemus-oppaassa
- tarjoamme työkaluja asiakaskokemuksen muotoiluun,
- esittelemme asiakaskokemuksen muotoilun viitekehyksen ja
- tarjoamme muistilistan asiakaskokemuksen kehittämiseen.