OPAS: Dagmarin Asiakaskokemus-opas

Dagmarin julkaisema Asiakaskokemus-opas antaa konkreettisia keinoja kehittää asiakkaiden kokemusta yrityksestä ja brändistä.

Asiakaskokemus on olemassa, vaikka et sitä johtaisikaan

Asiakaskeskeiset organisaatiot ymmärtävät, että asiakkaan tarpeiden tunnistaminen ja niihin vastaaminen ei ole vain markkinointi- tai asiakaspalveluosaston tehtävä.

Se on strategia, joka ulottuu koko yrityksen kulttuuriin ja toimintamalleihin. Tämä kulttuuri valtuuttaa työntekijät tekemään parhaita päätöksiä sekä asiakkaan että yrityksen kannalta.

Asiakaskokemus-opas auttaa rakentamaan parempaa asiakaskokemusta

Dagmarin Asiakaskokemus-oppaassa

  • tarjoamme työkaluja asiakaskokemuksen muotoiluun,
  • esittelemme asiakaskokemuksen muotoilun viitekehyksen ja
  • tarjoamme muistilistan asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Lisätietoja oppaasta

Sirpa Toljander

CX Director

sirpa.toljander@dagmar.fi

+358456450616

Dagmarin asiakaskokemuksen palvelut

Markkinointi on kuin deittisovelluksen
parhaan profiilin luominen, brändäys
on se yhteensopivuus, joka saa heidät
pyyhkäisemään oikealle, ja 
asiakaskokemus on se ensitreffien
taika, joka johtaa yhteiselle alttarille.