Dagmarin Digimediatutkimuksen 10v-trendiraportti
Digitaalinen mediamarkkina on vuosien varrella mullistunut ja mediankäyttö muuttunut hurjasti globaalisti ja meillä Suomessa.
Tämän myötä myös markkinoinnin on pitänyt muuttua.
Dagmar on tutkinut Suomen digimedioiden käyttöä jo 10 vuotta
Dagmar on tutkinut digitaalisen median kehitystä Suomessa jo kymmenen vuoden ajan, ja koostimme kehityksestä trendiraportin kaikkien käyttöön.
Tutkimuksesta on kirjoitettu mm. Helsingin Sanomissa ja Iltalehdessä.
Kiinnostuitko? Lataa Digimediatutkimus-raportti!
Lisätietoja digimedioista ja digitaalisesta markkinoinnista
Dagmarin kokenut digitiimi auttaa ja palvelee
Digitaalinen markkinointi on liiketoiminnan kasvun ajuri, jossa lukuisten kanavien ja sisältöjen saumaton yhteispeli ratkaisee.
Teemme yhdessä tavoitteellisen kehityspolun ja hoidamme digimarkkinoinnin päivittäisen pyörittämisen haluttaessa tuotannoista lähtien.
Valmennamme, opastamme, ennakoimme kehitystä ja ideoimme uutta.