OPAS: Askeleet personoituun asiakaskokemukseen
Kuluttajien odotukset asiakaskokemuksen suhteen nousevat, kun globaalit toimijat kehittävät yhä pidemmälle personoituja palveluita ja markkinointia.
Kuluttajat odottavat, että yritys tuntee heidät, heidän tarpeensa ja osaa luoda heidän tarpeisiinsa vastaavia sisältöjä, tarjouksia, asiakaspalvelua – arvoa.
Mitä yritykset voivat tehdä asiakaskokemuksen personointia suunnitellessaan?
Harppaus markkinoinnin personoinnissa ei tapahdu yön yli, joten personoinnin kehittämistä tuleekin lähestyä suunnitelmallisesti, asteittaisina kehitysaskelina.
Askeleet personoituun asiakaskokemukseen -whitepaper avaa, mistä personoinnissa on kyse, mikä on sen nykytila ja tulevaisuudenkuva sekä kertoo konkreettisesti, mitä personoinnin strategiassa tulisi huomioida.
Lataa opas täältä!
Asiakaskokemuksen kehittämisestä kanssasi sparraavat
DAGMAR AUTTAA KehitTÄMÄÄN asiakaskokemusta!
Asiakaskokemus, CX, on yksi yrityksen tärkeimmistä kilpailutekijöistä ja noussut liiketoiminnan keskiöön.
Olennaista on, että asiakaskokemuksesta on yhteinen ja jaettu ymmärrys organisaatiossa.
Asiakaskokemusta pitää myös systemaattisesti kehittää, johtaa ja mitata sekä viedä opittuja oppeja arkeen.