Miten suomalaiset markkinointipäättäjät tekevät sisältömarkkinointia: onko sisältömarkkinoinnin johtaminen johdonmukaista ja kirkasta?
Kuinka monelle sisältömarkkinointi on keino liidien hankkimiseen, rakennetaanko sillä brändin harkintaa – vai keräävätkö markkinoijat sillä asiakkaistaan omaa dataa?
Mikä on sisältömarkkkinoinnin nykytila suomalaisissa yrityksissä?
Dagmarin tutkimus– ja luovan suunnittelun yksiköt ja IAB Finland tutkivat sisältömarkkinoinnin nykytilaa ja siihen vastasi 46 markkinointipäättäjää pääosin suurista suomalaisista markkinointiorganisaatioista.
TILAA OPAS SISÄLTÖMARKKINOINNIN SYVÄSUKELLUKSEEN TÄSTÄ!
LISÄTIETOJA SISÄLTÖMARKKINOINNISTA
Dagmarin sisältömarkkinoinnin palvelut
Meidän ammattitaitoamme on digitaalinen, kaupallinen sisältömarkkinointi. Tarkoitamme sillä tavoitteellista vaikuttajamarkkinointia, brändille kotiutuvia luovia somesisältöjä, palvelevia ja seo-optimoituja saittisisältöjä – sekä tietenkin strategisia valintoja näiden taustalla.
Tuomme tiimiisi somen ja vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaiset, journalistiset kirjoittajat, monipuolisen tuotantodeskin ja näkemykselliset sisältöstrategit.