Tutkimus: Muuttuneet kulutusasenteet 2022

Huoli taloudesta ja yhteiskunnallisesta tilanteesta ravisteli suomalaisia vuonna 2022. Kuluttamiseen liittyvät asennemuutokset olivat voimakkaampia kuin mitä 2000-luvulla oli nähty.

Dagmar tutkii Suomen kuluttajakenttää jatkuvasti

Dagmar toteutti mediahuomiota saaneen laajan kulutusasenteita ja suunnitelmia selvittävän tutkimuksen syksyllä 2022.

Tutkimuksesta on kirjoitettu mm. KauppalehdessäTalouselämässäMarkkinointiuutisissa ja Helsingin Uutisissa.

Tutustu myös uusimpaan muuttuva kuluttaja -tutkimukseemme!

Tutustu myös uusimpaan muuttuva kuluttaja -tutkimukseemme!

Lisätietoja kuluttajakäyttäytymisestä

Kirsi Laakso

Customer Insight Director

kirsi.laakso@dagmar.fi

+358503463481