B2B

Olemme täyden palvelun markkinoinnin ja myynnin asiantuntijapalveluita tarjoava talo niin B2C- kuin B2B-toimijoillekin. Olemme lähivuosina kasvattaneet jalansijaamme B2B-markkinassa ja panostaneet voimakkaasti tarjoomamme laajentamiseen.

Autamme asiakkaitamme löytämään parhaat keinot kilpailukykyisenä pysymiseen sekä myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen digitalisoituvassa liikeympäristössä.

haluatko kasvattaa b2b--liiketoimintaasi?

haluatko kasvattaa b2b–liiketoimintaasi?

Autamme yritysten B2B-liiketoimintoja niin markkinoinnin, myynnin kuin liiketoiminnan kehittämisenkin kulmalta; suunnittelemme ja viemme käytäntöön strategisia kehityshankkeita, ymmärrämme ja parannamme asiakaskokemusta sekä tunnistamme tarpeet uusille toimintamalleille ja teknologioille. 

Meiltä löytyvät asiantuntijat rakentamaan niin myynnin, markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen strategioita, kuin jalkauttamaan vaativia edistyneen analytiikan hankkeita, verkkokauppaliiketoimintaa, martech -projekteja, konversio-optimointia, sisältöjä kuin tutkimushankkeita.

Digitaalisuuden mahdollistaman liiketoiminnan täysimääräinen hyödyntäminen ja käytäntöön vieminen on yrityksille usein haastavaa. Ilman selkeää ymmärrystä digitaalisen kehityksen nykytilasta ja mahdollisuuksista, organisaatiot ovat vaarassa heikentää kilpailukykyään pitkällä aikavälillä.

Autamme yritystäsi digitaalisen myynnin, markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisessä kohti asiakaslähtöisempää ja tuloksellisempaa tulevaisuutta.

Olemme joukko kokeneita digitaalisen kehityksen asiantuntijoita ja sitoutunut kumppanisi digitaalisessa muutoksessa, jotta voit keskittyä ydinliiketoimintaasi. Yhdessä kirkastamme digitaalisuuden roolin liiketoimintasi kehityspolulla.

“Olen erittäin tyytyväinen projektiimme ja siinä käytyihin asioihin ja tuloksiin. Toki meillä on vielä varsinainen implementointi jäljellä, mutta loistava aihio meillä on jo käsissämme. Tämä projekti on vienyt markkinointia juuri siihen suuntaan kuin viime vuonna näihin aikoihin halusimmekin.”

Markku Simmelvuo, toimitusjohtaja, Papula-Nevinpat

Luo reitti tavoitteista arjen tuloksiksi paremman strategian avulla

Strategiset vaihtoehdot digitaaliselle kehitykselle ovat laajat ja ilman selkeää suuntaa digitaalisen kehityksen vieminen käytäntöön on hankalaa. Me muutamme kanssasi strategian arjen toimenpiteiksi.

Tutkimuksemme mukaan yrityksissä tunnistetaan tarve digitaaliselle muutokselle, jonka ajurina ovat muuttuvat asiakkaan tarpeet, toimialamuutokset tai muutoksen tarve organisaatiossa itsessään.

Yritykset eivät kuitenkaan aina tiedä mistä lähteä liikkeelle, tai mikä on tärkeintä. Suunnitelmia on paljon, mutta asiat eivät edisty.

Me osoitamme yrityksesi digitaalisen kehityksen nykytilan analysoimalla toimintaanne ja vertaamalla sitä toimialan edelläkävijöihin. Peilaamme nykytilaa yrityksesi strategiseen tahtotilaan, autamme kirkastamaan digitaalisen muutoksen tavoitteet, mittarit ja luomaan käytännön toimintasuunnitelman, jonka avulla yrityksesi strategia viedään käytäntöön asti.

Paranna asiakkaiden sitoutumista ja liiketoiminnan tuloksiasi asiakaskokemusta kehittämällä

Asiakaskokemuksen kehittämisestä on muodostunut koko organisaation asia. Asiakaslähtöisen liiketoiminnan tiedetään kasvattavan myyntiä, nopeuttavan myyntisyklejä, tehostavan asiakaspalvelua ja tuottavan paremman markkinoinnin ROI:n.

Tutkimuksemme mukaan asiakaskokemuksen kokonaisnäkymän muodostaminen, sekä johtaminen organisaation siilojen yli on yksi suurimmista yritysten haasteista.

Me autamme kartoittamaan nykyisen asiakaskokemuksenne tason ja tunnistamme kanssanne tärkeimmät kehityskohteet. Asetamme yhdessä tavoitetilan ja selkeät välietapit, sekä autamme johtamaan asiakaskokemusta läpi kaikkien kohtaamispisteiden.

Uudenlaiset tavat toimia ovat digitaalisen muutoksen ytimessä

Yhteinen tavoite rakentaa siltoja huomaamattomienkin siilojen välille. Vahvat sillat pohjustavat onnistunutta digitaalista muutosta.

Digitaalinen transformaatio on muutakin kuin teknologista muutosta; se on yrityksen kulttuurin ja ihmisten käyttäytymisen muutosta, uuden oppimista sekä uudenlaisia tapoja toimia.

Tutkimuksemme mukaan organisaatioiden suurimpia haasteista muutoksessa ovat siiloutuneet toimintamallit sekä puutteellinen näkemys teknologisten ratkaisujen hyödyntämisestä.

Autamme yritystäsi hyödyntämään siiloja purkavia uusia toimintamalleja ja rakennamme siltoja myynnin, markkinoinnin ja sidosryhmien välille, jotta toimintaanne saadaan ohjattua tehokkaasti kohti yhteistä tavoitetta.

Osallistaminen ja kumppanuus ovat avainasemassa yhteistyömme rakentamisessa. Me autamme parhaiden teknologisten ratkaisujen valinnassa, sekä digitaalisuuden tuomien mahdollisuuksien hyödyntämisessä ja datan valjastamisessa liiketoiminnan tuloksiksi.

Tarjoamme palvelut B2B-kumppanuudessa

Tutustu B2B-näkemyksiimme:

Kuka teillä vie parempaa asiakaskokemusta käytäntöön, Emma Lehtovaara, Sanoma Media

Hei B2B-toimija, terveiset asiakkaaltasi. Anni Haavisto.

Mistä B2B-kasvu tehdään nyt. Emma Lehtovaara

Miten teet B2B-yrityksestäsi voittajan muuttuvassa toimintaympäristössä. Raisa Strang ja Tomi Suojoki

B2B-asiakaskokemuksen johtaminen läpi elinkaaren ja ostoprosessin

DaguTalks: Digitaalisesta kasvusta nostetta liiketoimintaan

B2B:n muuttuva maailma

Voimmeko auttaa? Ota yhteyttä!

Emma Lehtovaara

Business Director

emma.lehtovaara@dagmar.fi

+358406637741

Tomi Suojoki

Chief Business Officer

tomi.suojoki@dagmar.fi

+358407795857

Johanna Toivonen

Lead strategist

johanna.toivonen@dagmar.fi

+358505550455

Raisa Strang

Business Director

raisa.strang@dagmar.fi

+358445350024

Tarjouspyyntö

* merkityt kentät ovat pakollisia

Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 10 MB.

    Max 1 viesti kuukaudessa, noin 5 minuuttia tuoreita näkemyksiä, uutisia ja katsauksen toimialamme oleellisiin keskusteluihin.

    Kun lähetät viestin, olemme sinuun pikaisesti yhteydessä. Pidämme huolta tiedoistasi tietosuojaselosteessamme kuvatulla tavalla.