Kasvumarkkinointi

Kasvumarkkinoinnilla tarkoitamme koko asiakaspolun kattavaa markkinointia, jossa ei pelkästään osteta digitaalista mainontaa, vaan mietitään kasvua aina laajemmin.

Kasvumarkkinointi toteutetaan usein ketterällä ja testaamiseen perustuvalla toimintamallilla hyödyntäen moniosaajatiimiä eri alojen syväosaajista. 

Kasvutiimi

Rakennamme kanssanne ketterän kasvutiimin, joka koostuu eri alojen asiantuntijoista. Kasvutiimi sopii yrityksille, jotka haluavat tuoda testaamista, kokeilua ja selkeitä tuloksia digitaaliseen myyntiin.

Verkkomyynnin strategia

Riippumatta siitä mikä on verkkomyyntisi nykytila tai tavoite, autamme tekemään kasvuun tähtäävän strategian ja viemään sen käytäntöön

Konversio-optimointi 

Parannamme verkkopalvelun asiakaskokemusta siten, että se saavuttaa tavoitteet entistä paremmin.

Kasvumarkkinointi on prosessi, joka hyödyntää dataa, tutkimusta ja testaamista ymmärtääkseen, miten tuotteet ja palvelut saavat uusia asiakkaita ja miten nykyiset asiakkaat käyttäytyvät. Tavoitteena on optimoida markkinointitoimenpiteet ja saavuttaa kasvua. Kasvumarkkinointi vaatii kokonaisvaltaisen lähestymisen, joka ottaa huomioon asiakaspolun kaikki vaiheet. Tämä erottaa kasvumarkkinoinnin perinteisestä digitaalisesta markkinoinnista. 

Uskomme, että parhaimmillaan kasvumarkkinointi on liiketoiminnan keskiössä oleva toimintamalli. Käytämme kasvumarkkinoinnin toimintamallia, jossa dataan perustuen erilaisia markkinoinnin keinoja kokeilemalla pyritään löytämään tapoja kehittää liiketoimintaa.  

Kokonaisvaltaisessa kasvumarkkinoinnissa lähdetään painamaan kaasua ja hakemaan isoa kasvua dataohjautuvasti. Tämä vaatii monta erilaista osaamisvaihetta, sekä selkeän suunnitelman ja paljon työtä. Asiakaspolku on ehdottomasti ymmärrettävä, jotta onnistumiseen on mitään mahdollisuuksia.  

Heikki Pieniniemi, CBO Growth Marketing
verkkokaupan kehittäminen

verkkokaupan kehittäminen

Autamme verkkokauppoja sekä muita verkossa liiketoimintaa harjoittavia yrityksiä saavuttamaan tavoitteensa tehokkaammin ja nopeammin.

Etsitpä keinoja asiakashankinnan tehostamiseen tai haluat vauhdittaa kasvua nykyisten asiakkaiden kautta, asiantuntijamme ovat valmiina tarjoamaan ratkaisuja tulosten saavuttamiseksi.

Toimimme aina asiakkaan tarpeista ja lähtökohdista käsin, mutta pyrimme aina lähtemään liikenteeseen seuraavalla tavalla 

  1. Nykytilan kartoitus. Aloitamme yhteistyön tutustumalla liiketoimintaanne ja arvioimalla nykytilanteen. Kartoituksen laajuus riippuu asiakasyrityksestä, mutta tavoitteena on aina sama: tunnistaa kasvun mahdollisuudet. 
  2. Tiimin rakennus. Kokoamme Dagmarin ja mahdollisesti asiakkaan eri alojen asiantuntijoista kasvutiimin, joka vastaa asiakkaan haasteisiin. Ydintiimi on kooltaan tyypillisesti 2-8 henkilöä. 
  3. Ketterää jatkuvaa markkinointia. Testaamiseen, dataan ja tutkimukseen perustuvan toimintamallin avulla autamme sinua parantamaan markkinointisi tuloksellisuutta ja saamaan lisää myyntiä.  

”Kasvu syntyy siitä, että ymmärrät ketkä ovat parhaita asiakkaitasi ja opit keinoja, joilla voit hankkia heitä lisää.”

Sean Ellis

Voimmeko auttaa? Ota yhteyttä!

Emil Siniketo

Digital Strategist

emil.siniketo@dagmar.fi

+358405323595

Esa Töykkälä

CX Specialist

esa.toykkala@dagmar.fi

+358440773260

Heikki Pieniniemi

Chief Business Officer – Digital Sales

heikki.pieniniemi@dagmar.fi

0407173462

Tarjouspyyntö

* merkityt kentät ovat pakollisia

Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 10 MB.

    Max 1 viesti kuukaudessa, noin 5 minuuttia tuoreita näkemyksiä, uutisia ja katsauksen toimialamme oleellisiin keskusteluihin.

    Kun lähetät viestin, olemme sinuun pikaisesti yhteydessä. Pidämme huolta tiedoistasi tietosuojaselosteessamme kuvatulla tavalla.