Markkinatutkimus ja insight
Väitämme, että on valtava riski investoida markkinointiin tai oikeastaan mihinkään, jos päätösten pohjalla ei ole oikea tieto ja ihmisymmärrys. Megatrendit muuttavat ihmisten toimintaa, ajattelua ja ostotottumuksia nyt nopeammin kuin koskaan aiemmin. Ja vauhti kiihtyy.
Olemme asiakasymmärrystalo, jonka ytimessä on laaja näkemys ja kokemus eri toimialoista yhdistettynä lähes 20 henkilön tutkimusosaamiseen. Ihmisymmärrys, datan tuottaminen ja hyödyntäminen markkinoinnin ja myynnin ympäristöön sovellettuna sekä erityisesti sen jatkojalostaminen toimintaa ohjaavaksi voimaksi, on kivijalkamme.
Mainonnan tutkimus
Varmistaa ja tuottaa kehityspolun mainonnan investointien tehon maksimoimiseksi sekä ennen mainonnan esittämistä, että sen jälkeen.
Strateginen segmentointi
Toimii sekä strategisen, että operatiivisen markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittämisen kivijalkana. Kertoo, ketkä ovat arvokkaimpia asiakkaitamme tulevaisuudessa ja miten heidät saadaan asiakkaaksi.
Bränditutkimus
Kertoo, miten brändi koetaan nyt ja mihin suuntaan sitä tulisi kehittää. Toimii sekä brändistrategian pohjana, että kehityksen todentajana.
Innovointi- ja tuotekehitystutkimukset
Antavat suuntaviivat tuotekehitykselle ja varmistavat uusien tuotteiden ja palveluiden potentiaalin. Ennustavat innovaatioiden menestyksen ja varmistavat oikeat valinnat kehitysmatkan varrella.
Asiakaskokemus: esim. Mystery shopping ja asiakaspolut
Auttaa ymmärtämään, miten asiakas-/palvelulupaukset toteutuvat asiakasrajapinnassa ja antaa eväitä palveluprosessin kehittämiseen. Kuvaa asiakaspolun vaiheet ja kertoo draiverit ja esteet asiakaspolun varrella.
Henkilöstötutkimus
Tuo näkyväksi henkilöstökokemuksen nykytilan ja vahvuudet sekä auttaa ymmärtämään, mitä asioita pitää kehittää, jotta henkilöstökokemusta voidaan johtaa entistä paremmin.
TUTUSTU TÖIHIMME
Voimmeko auttaa? Ota yhteyttä!
Tarjouspyyntö
* merkityt kentät ovat pakollisia