Markkinoinnin tehostaminen
Markkinoinnin tehostaminen sisältää toimenpiteitä, joilla haetaan parempia tuloksia markkinoinnissa. Käytännössä tämä on esimerkiksi uusien strategioiden käyttöönottoa, olemassa olevien prosessien parantamista, resurssien ja työkalujen tehokkaampaa käyttöä tai markkinointiviestinnän kehittämistä.
Autamme teitä luomaan tehokkaampaa ja tulevaisuuskestävää markkinointia, jalkauttamaan moderneja työkaluja sekä kirkastamaan strategioita ja prosesseja.
parempi roi
Markkinoinnin tehostamisen tavoitteena on usein kasvattaa myyntiä, parantaa asiakastyytyväisyyttä, lisätä brändin tunnettuutta tai saavuttaa muita liiketoiminnallisia tavoitteita. Tehostaminen voi tarkoittaa myös kustannussäästöjä, sillä tehokkaammin toteutettu markkinointi voi tuottaa parempia tuloksia pienemmillä resursseilla.
Myynnin mallinnukset
Kanssamme saat paitsi data-analytiikan ammattilaiset rinnallesi, myös kumppanit, jotka ymmärtävät markkinoinnin syvimmän olemuksen ja sen, kuinka toimenpiteet näkyvät lopulta viivan alla. Tarjoamme räätälöityä mallinnusta ja tuloksellista analytiikkaa sekä kohderyhmälähtöistä ja vaikuttavaa markkinoinnin optimointia.
Data Science -palvelut
Kanssamme data ei ole vain kylmiä faktoja, vaan se auttaa luomaan kampanjoita, jotka osuvat ja uppoavat. Oli kyseessä sitten asiakassegmentointi, ennakoiva analytiikka tai ROI-analyysit, saamme datan käyttöösi helposti hyödynnettävään muotoon.
Markkinatutkimus & insight
Ihmisymmärrys, datan tuottaminen ja hyödyntäminen markkinoinnin ja myynnin ympäristöön sovellettuna sekä erityisesti sen jatkojalostaminen toimintaa ohjaavaksi voimaksi, on kivijalkamme.
Strateginen konsultointi
Autamme tunnistamaan isoimmat kehityskohteesi omissa ja kumppaneidesi välisissä toimintamalleissa, löytämään isoimmat paikat tehokkuuden parantamiselle ja autamme sinua muotoilemaan strategian, joka on oikeasti toteutettavissa ja vietävissä arkeen.
Kasvumarkkinointi
Uskomme, että parhaimmillaan kasvumarkkinointi on liiketoiminnan keskiössä oleva toimintamalli. Käytämme kasvumarkkinoinnin toimintamallia, jossa dataan perustuen erilaisia markkinoinnin keinoja kokeilemalla pyritään löytämään tapoja kehittää liiketoimintaa.
Tekoäly markkinoinnissa
Koulutamme tiiminne moderneihin työkaluihin. Tarjoamme tekoälyä hyödyntäviä ratkaisuja, jotka automatisoivat ja optimoivat markkinoinnin prosessejasi reaaliajassa.
Markkinoinnin tehostamiseksi voidaan käyttää monenlaisia keinoja, kuten analytiikkaa ja datan hyödyntämistä, kohdennettua markkinointia, asiakkuuksien hallintaa, digitaalista markkinointia ja monikanavaista markkinointia.
Tärkeää on myös jatkuva testaus, mittaaminen ja optimointi, jotta markkinointitoimenpiteet pysyvät tehokkaina ja ajantasaisina.
”Pelkästään lyhyen aikavälin optimointi voi ohjata markkinoinnin toimenpiteitä helposti väärään suuntaan. Pitkän aikavälin vaikutukset ovat keskimäärin 60% markkinoinnin kokonaisvaikutuksesta ja jokaisen markkinoijan on mahdollista hyödyntää omaa dataa ohjaamaan investoinnit sinne, missä ne tuottavat parhaan tuotospanossuhteen.”
Ilkka Keskiväli, Director, Advanced AnalyticsKuten monessa muussakin asiassa, tärkeintä markkinoinnin tehostamisessa on aloittaminen.
Seuraavaksi tärkeintä on ymmärtää markkinoinnin vaikutuksia kokonaisvaltaisesti, jotta voidaan tehdä aidosti tiedolla johdettuja päätöksiä.
TUTUSTU TÖIHIMME
Voimmeko auttaa? Ota yhteyttä!
Antti Kallio
Chief Business Officer – Data, Insight and Technology
Tarjouspyyntö
* merkityt kentät ovat pakollisia