Markkinointiteknologiat
Intohimonamme on auttaa asiakkaittamme monipuolisesti ja puolueettomasti markkinointiteknologioiden kanssa. Pystymme auttamaan yrityksiä monipuolisesti koko markkinointiteknologian elinkaaren läpi.
Auditoimme ja luomme yrityksellesi markkinointiteknologioiden tiekartan
Käymme läpi yrityksesi nykyisen tilanteen ja rakennamme vision yhdessä, joka auttaa meitä tunnistamaan tulevaisuuden mahdollisuudet ja nykyiset haasteet.
Evästeettömän tulevaisuuden suunnittelu
Tarjoamme konkreettisen tiekartan evästeettömään tulevaisuuteen, auttaen yritystäsi valmistautumaan digitaalisen markkinoinnin muuttuvaan maailmaan.
Markkinointiteknologioiden toimittajien valinta
Autamme liiketoimintasi tukemisessa päätöksenteossa, konsultoimalla hankinnoissa ja keräämällä vaatimusmäärittelyt. Järjestämme toimittajien valintaprosesseja ja arvioimme niitä, jotta löydät parhaat ratkaisut jokaiseen teknologiseen haasteeseen.
Markkinointiteknologioiden implementoinnit, käyttöönotot ja koulutukset
Huolehdimme toteutussuunnitelmasta, työkalujen konfiguroinnista ja integraatioiden toteutuksesta. Tarjoamme tukea käyttöönotossa ja teknisessä toteutuksessa, sekä koulutamme henkilökuntasi.
Web-analytiikka ja tagienhallinta
Rakennamme web-analytiikan ja huolehdimme viimeisten käytänteiden mukaisesta tagienhallinnasta. Asennamme palvelinpuolen seurannat ja rakennamme yhteyden eri mainonnankanaviin.
Suostumuksenhallinta ja evästesuostumukset
Tarjoamme kattavat ratkaisut suostumustenhallintaan, evästeidenhallintaan ja mieltymystenhallintaan. Teemme kattavat uhka-arvioinnit ja suostumusauditoinnit.
Dagmar Datacron tuo kaikki alustat yhteen
Datacron pitää huolen siitä, että markkinointidatasi on järjestetty, harmonisoitu ja valmis analysoitavaksi dashboardilla.
Jätä raporttien latailu ja excel-yhdistely historiaan ja hyppää automatisoidun datanhallinnan maailmaan.
- Kaikki markkinointidatasi yhdessä paikassa? Tsek!
- Helppo datan harmonisointi? Tsek!
- Selkeät visualisoinnit? Tsek!
- Nopea ja informoitu päätöksenteko? TSEK!
Markkinointiteknologia (Martech) on yleistermi kaikille työkaluille, ohjelmistoille ja teknologioille, joita käytetään tehostamaan ja automatisoimaan markkinointiprosesseja.
Markkinointiteknologioiden tavoitteena on parantaa markkinointitoimenpiteiden tehokkuutta ja tuloksia, helpottaa tiedon keräämistä ja analysointia asiakkaiden käyttäytymisestä, ja mahdollistaa kohdennetumpi ja henkilökohtaisempi asiakaskokemus.
”Autamme kaikkien markkinointiteknologioiden kanssa ja pystymme auttamaan monipuolisesti toimittajien valinnassa, sekä implementoinnissa. Oli haasteesi niin markkinoinnin automaatiossa, personoinnissa tai CDP-ratkaisussa.”
Miikka Rahikainen, Head of Martech, DagmarVaikka teknologiat voivat tehostaa ja automatisoida monia markkinointiprosesseja, ne eivät korvaa luovuutta, strategista ajattelua, datan tulkintaa ja ihmisten välistä vuorovaikutusta, jotka ovat olennainen osa markkinointia.
AI Markkinoinnissa – Tulevaisuus on Täällä
Tekoäly markkinoinnissa -palvelumme hyödyntävät tekoälyn voimaa muuttaakseen markkinointistrategiasi. Ennakoivista analyyseistä asiakaskäyttäytymisen mallintamiseen, tekoäly mahdollistaa markkinatrendien ennustamisen, asiakasvuorovaikutusten personoinnin ja kampanjoiden optimoinnin maksimaalisen vaikutuksen saavuttamiseksi. Hyödynnä markkinoinnin tulevaisuuden mahdollisuudet tekoälyn avulla.
Tutustu töihimme
Voimmeko auttaa? Ota yhteyttä!
Tarjouspyyntö
* merkityt kentät ovat pakollisia