Markkinointiviestintä
Markkinointiviestintä on keskeinen kasvun ajuri yrityksissä. Vaikuttava ja tuloksellinen markkinointi syntyy vahvan asiantuntemuksen sekä datan ja teknologian yhteispelinä.
Yli 200 asiantuntijamme voimin meillä on kyvykkyydet tuoda asiakkaidemme tueksi faktaa ja visionäärisyyttä sopivassa paketissa ja jalkauttaa nämä sujuvasti toimenpiteiksi. Vaalimme ketteriä työmenetelmiä ja testaamisen kulttuuria, ja vauhditamme osaamisen kasvua – sekä omaamme että asiakkaidemme.
Onnistunut markkinointiviestintä
Onnistunut markkinointiviestintä on entistä enemmän yhteispeliä erilaisten asiantuntijoiden ja kumppaneiden välillä, kun vaikuttavan kohtaamisen luominen on entistä vaikeampaa. Dagmarissa tarjoamme asiakkaillemme koko markkinointiviestinnän paletin yhden katon alta: strategian, tutkimuksen, median, luovan ja analytiikan palvelut saumattomana tiiminä.
Uskomme markkinoinnissa asiakaskokemuksen merkitykseen, datan hyödyntämiseen ja algoritmiseen, personoituvaan markkinointiin. Uskomme ihmisten luovuuteen ja optimaaliseen yhteistyöhön AI:n kanssa.
Mediasuunnittelun palvelut
Eri mediaryhmien asiantuntijamme auttavat kokonaisuuksien hallinnassa, markkinointistrategiassa, mainonnan suunnittelussa, toteuttamisessa, tulosten analysoinnissa ja jatkuvassa kehityksessä.
Digitaalisen mainonnan palvelut
Digitaalisen median asiantuntijamme auttavat kokonaisuuksien hallinnassa, digistrategiassa sekä digisisältöjen tuottamisessa ja mainonnan suunnittelussa ja toteuttamisessa.
Hakukonemarkkinoinnin palvelut
Varmistamme brändisi löytymisen hakukoneista, orgaanisesti ja maksetun hakusanamainonnan avulla.
Vastuullisen markkinoinnin palvelut
Ei ole samantekevää, miten ja millä tavalla markkinointia tehdään, vaan sen tulee olla eettistä ja vastuullista. Haluamme yhdessä asiakkaidemme kanssa luoda vastuullista ja vaikuttavaa markkinointia.
Vaikuttajamarkkinoinnin palvelut
Vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijamme kouluttavat, auttavat linjaamaan tavoitteita ja strategiaa ja toteuttavat vaikuttajamarkkinoinnin yhteistyöt kokonaiskuvaa, maksimihyötyä ja tulosten todentamista unohtamatta.
Luova suunnittelu ja sisällöntuotanto
Konseptoimme, suunnittelemme ja tuotamme tavoitteelliset ja kanavaoptimoidut sisällöt kaikkiin omiin ja ostettuihin kanaviin.
Dagmarin tehtävä on alusta lähtien ollut kirkas: tehdä markkinointiviestinnästä vaikuttavampaa. Hyvä markkinointiviestintä on mielestämme:
- Asiakaslähtöistä: Viestinnässä tulee keskittyä asiakkaan tarpeisiin ja odotuksiin, eikä vain yrityksen tarjontaan. Viestintä ei ole yksisuuntaista, vaan jatkuvaa vuoropuhelua yrityksen ja sen sidosryhmien välillä.
- Tavoitteellista ja mitattavaa: Markkinointiviestintä on välttämätön osa yrityksen kasvutarinaa ja liiketoimintaa. Markkinointiviestinnän tuloksia tulee mitata, jotta voidaan ymmärtää, mikä toimii ja mikä ei. Markkinoinnissa ei tule pelätä kokeilla uusia asioita ja oppia virheistä.
- Eettistä ja vastuullista: Yrityksen viestinnän tulee olla rehellistä, läpinäkyvää ja kunnioittaa kaikkia sidosryhmiä. Hyvä markkinointiviestintä rakentaa pitkäaikaisia suhteita ja luottamusta asiakkaiden ja yrityksen välillä.
”Kaikki tekemisemme pohjautuu 50 vuotta sitten määriteltyyn tavoitteeseemme tehostaa jokaisen mainontaan käytetyn euron vaikuttavuutta, jotta syntyisi tuloksia.”
Ulla Aitio, CHIEF OPERATING OFFICERVastuullinen markkinointi
Markkinoinnin tärkeimpiä tehtäviä on luoda ja ylläpitää asiakassuhteita, jotka tuottavat asiakkaalle ja yritykselle arvoa – se on vaikuttamista asiakkaiden asenteisiin ja käyttäytymiseen. Siksi ei ole samantekevää, miten ja millä tavalla markkinointia tehdään, vaan sen tulee olla eettistä ja vastuullista.
Haluamme yhdessä asiakkaidemme kanssa luoda vastuullista ja vaikuttavaa markkinointia.
Tutustu töihimme
Voimmeko auttaa? Ota yhteyttä!
Tarjouspyyntö
* merkityt kentät ovat pakollisia