Mediasuunnittelun palvelut

Monikanavaisessa viestitulvassa on yhä vaikeampaa luoda tehokasta kuluttajakohtaamista. Pysäyttävän sisällön lisäksi tarvitset aina kanavien yhdistelmän, joka mahdollistaa vaikutuksen. 

50 vuoden kokemuksella ja alan edelläkävijänä ymmärrämme hyvin mediavalintojen merkityksen tuloksentekijänä. Monikanavainen suunnittelu vaatii yhä enemmän erityisosaamista ja sisällön ja median vuorovaikutuksen ymmärtämistä sekä markkinoiden ja mediakentän muutosten jatkuvaa ennakointia. 

Media- ja kampanjasuunnittelu

Luomme suunnitelman parhaiden mediakanavien, formaattien ja aikataulujen valitsemiseksi halutun kohdeyleisön tavoittamiseksi. Mainoskampanjoiden yleinen strategia, viestintä ja luova suunnittelu. 

Median ostaminen 

Mediasuunnittelupalveluihimme kuuluu mediaostosten hallinta, mukaan lukien parhaiden mainospaikkojen ja hintojen neuvotteleminen. 

Kampanjan seuranta, mittaaminen ja analysointi

Mittaamisen avulla voimme selvittää, miten kuluttajat tai asiakkaat näkevät brändin kehittyvän. Lisäksi voimme auttaa perustelemaan brändi-investointeja ja tarkastelemaan mediainvestointien vaikutusta brändimittareihin, brändin vaikutusta myyntiin sekä auttaa jakamaan mediainvestointeja brändättyyn ja taktiseen mainontaan.

Mediatutkimus

Teemme kanssasi mediatutkimusta selvittääksemme, mitkä mediat ovat tehokkaimpia tietyn kohdeyleisön tavoittamisessa myynnin mallinnuksen avulla. 

Koulutukset, infotilaisuudet, digikahvit

Haluamme, että tiimisi ja asiantuntijasi ovat ajan tasalla ja heidän osaamisensa kehittyy jatkuvasti. Koulutamme, hoidamme, sparraamme, järjestämme tiedotustilaisuuksia ja mediakatsauksia tarpeidesi mukaan. 

Toimiva ja tuottava mediasuunnittelu on meille kunnia-asia, ja siitä lähdimme liikkeelle 50 vuotta sitten. Suunnittelemme kokonaisuuksia mediastrategioista kanavavalintoihin, optimoituihin ostetun median ratkaisuihin ja tulosten analysointiin. Jotta viestisi tavoittaa oikeat ihmiset oikeaan aikaan, oikeassa paikassa, tehokkaimmalla tavalla. Ostamme myös tarvittavan mediatilan ja yleisöt sinulle taloudellisimmalla tavalla, vaikuttavuudesta tinkimättä. 

Tehokas mediasuunnittelu alkaa aina selkeiden tavoitteiden asettamisesta. Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi bränditietoisuuden rakentamista, liidien keräämistä tai suoramyynnin lisäämistä. 

Kohderyhmän tunteminen on olennainen osa mediasuunnittelua. Mitä paremmin tunnemme kohderyhmäsi, sitä paremmin voimme suunnitella kampanjoita, jotka sitouttavat heitä ja palvelevat heidän tarpeitaan. Dagmarin kattavat tutkimuspalvelut varmistaa, että tiedämme, kenen kanssa keskustelemme ja miten kohderyhmä haluaa vastaanottaa viestin. 

Mediasuunnittelun ydin on oikeiden kanavien valinta. Eri mediakanavilla on erilaiset yleisöt ja ne palvelevat erilaisia tavoitteita. Vaikuttava mediasuunnittelu edellyttää oikeiden kanavien valintaa ja niiden tehokasta hyödyntämistä. Yli 70 mediamuotoilijaamme tuntevat median ja sen uudet mahdollisuudet erittäin hyvin. 

”Hyvä mediasuunnittelu edellyttää laajaa ymmärrystä koko markkinointiviestinnän vaihtoehdoista ja siitä, mikä aidosti tuottaa tuloksia. Lisäksi tarvitaan valtavasti innostusta ja uteliaisuutta uusia ratkaisuja ja mahdollisuuksia kohtaan.”

Katariina Uljas-Ahl, CBO, Dagmar

Vaikka kanavat olisivat oikeat, sisältö on avain menestykseen. Hyvä mediasisältö on kiinnostavaa, tunteita herättävää ja saa yleisön toimimaan toivotulla tavalla. Dagmarin sisältötiimi tuottaa kohderyhmää kiinnostavaa kanavaoptimoitua sisältöä, jolla varmistetaan sisältöjesi huomioarvo eri kanavissa.  

Suorituskyky vaatii jatkuvaa mittaamista ja optimointia. Seuraamme ja analysoimme kampanjoiden tuloksia, opimme niistä yhdessä asiakkaan kanssa ja teemme tarvittavat muutokset ja suositukset menestyäksemme entistä paremmin.  

Markkinointi on myös jatkuvaa uuden oppimista ja kokeilemista. Parhaat tulokset saavutetaan usein uusilla, ennennäkemättömillä tavoilla.

Voimmeko auttaa? Ota yhteyttä!

Katariina Uljas-Ahl

Chief Business Officer – Digital

katariina.uljas-ahl@dagmar.fi

+358405891976

Ilari Ahtola

Head of Digital

ilari.ahtola@dagmar.fi

+358503021217

Heikki Pieniniemi

Chief Business Officer – Digital Sales

heikki.pieniniemi@dagmar.fi

0407173462

Tarjouspyyntö

* merkityt kentät ovat pakollisia

Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 10 MB.

    Max 1 viesti kuukaudessa, noin 5 minuuttia tuoreita näkemyksiä, uutisia ja katsauksen toimialamme oleellisiin keskusteluihin.

    Kun lähetät viestin, olemme sinuun pikaisesti yhteydessä. Pidämme huolta tiedoistasi tietosuojaselosteessamme kuvatulla tavalla.