Vastuullisen markkinoinnin palvelut
Meille kestävyys on olennainen osa strategiaamme ja tehtävämme on vastuullisuuden edistäminen. Se ei ole velvollisuus, vaan mahdollisuus luoda arvoa, innovaatiota ja liiketoimintaa, joka on tulevaisuuden kannalta kestävää.
Tarkastelemme vastuullisuutta toimistomme sisäisen vastuullisuuden, asiakkaidemme ja markkinointialan vastuullisuuden kautta. Aihe on laaja ja ulottuu vastuullisuuden kaikkiin osa-alueisiin: sosiaaliseen, taloudelliseen ja ympäristövastuuteen. Autamme myös asiakkaitamme ja kumppaneitamme tekemään oikeita päätöksiä kestävän kehityksen kompleksisessa kentässä ja markkinoimaan vastuullisesti ihmisiä ja luontoa kunnioittaen.
Markkinointi on vaikuttamista
Markkinoinnin tärkeimpiä tehtäviä on luoda ja ylläpitää asiakassuhteita, jotka tuottavat asiakkaalle ja yritykselle arvoa – se on vaikuttamista asiakkaiden asenteisiin ja käyttäytymiseen.
Siksi ei ole samantekevää, miten ja millä tavalla markkinointia tehdään, vaan sen tulee olla eettistä ja vastuullista. Haluamme yhdessä asiakkaidemme kanssa luoda vastuullista ja vaikuttavaa markkinointia.
Strateginen konsultointi
Markkinointistrategian tulevaisuuskestävyys. Ajankohtaiset tiedot vastuullisuuden ja markkinoinnin saralla. Markkinoinnin vastuullisuuden tavoitteiden ja toimien määrittely sekä konseptointi.
Luovat sisällöt
Vastuullinen sisällöntuotanto, representaatio mainoskuvissa, vaikuttajamarkkinointi, tarinallistaminen.
Markkinatutkimus ja insight
Kuluttajatrendit ja vastuullisuus. Kuluttajatutkimukset
Digitaalinen markkinointi
Markkinoijan vastuu ja vastuullisuus, markkinoinnin hiilijalanjälki, vastuullinen mediasuunnittelu, sosiaalinen media, vastuullinen vaikuttajamarkkinointi
Markkinoinnin tehostaminen
Vastuullinen asiakasdata (tietosuoja)
Luovat sisällöt
Kerromme sisältömarkkinoinnissa tarinoita, jotka vetoavat kuulijaan ja katsojaan monella tasolla. Meillä on valta (ja vastuu) määritellä, kenen tarinoita kerromme. Kestävän kehityksen sekä yhteiskunnallisen vaikuttavuuden vaatimukset ovat nousseet vastuullisuuden vaatimusten rinnalle. Luovat markkinoinnin materiaalit ja moninaisuuden huomioiva representaatio niissä.
Aito ja relevantti vastuullisuus erottaa brändin muista, lisää kuluttajien kiinnostusta ja lojaliteettia ja luo pitkällä aikavälillä kestävää kasvua. Mikä tärkeintä: brändien on puhuttava totta ja myös toimittava näiden puheiden pohjalta.
Voimmeko auttaa? Ota yhteyttä!
Tarjouspyyntö
* merkityt kentät ovat pakollisia