Vastuullisen markkinoinnin palvelut

Meille kestävyys on olennainen osa strategiaamme ja tehtävämme on vastuullisuuden edistäminen. Se ei ole velvollisuus, vaan mahdollisuus luoda arvoa, innovaatiota ja liiketoimintaa, joka on tulevaisuuden kannalta kestävää.

Tarkastelemme vastuullisuutta toimistomme sisäisen vastuullisuuden, asiakkaidemme ja markkinointialan vastuullisuuden kautta. Aihe on laaja ja ulottuu vastuullisuuden kaikkiin osa-alueisiin: sosiaaliseen, taloudelliseen ja ympäristövastuuteen. Autamme myös asiakkaitamme ja kumppaneitamme tekemään oikeita päätöksiä kestävän kehityksen kompleksisessa kentässä ja markkinoimaan vastuullisesti ihmisiä ja luontoa kunnioittaen.

Markkinointi on vaikuttamista

Markkinointi on vaikuttamista

Markkinoinnin tärkeimpiä tehtäviä on luoda ja ylläpitää asiakassuhteita, jotka tuottavat asiakkaalle ja yritykselle arvoa – se on vaikuttamista asiakkaiden asenteisiin ja käyttäytymiseen.

Siksi ei ole samantekevää, miten ja millä tavalla markkinointia tehdään, vaan sen tulee olla eettistä ja vastuullista. Haluamme yhdessä asiakkaidemme kanssa luoda vastuullista ja vaikuttavaa markkinointia.

Strateginen konsultointi

Markkinointistrategian tulevaisuuskestävyys. Ajankohtaiset tiedot vastuullisuuden ja markkinoinnin saralla. Markkinoinnin vastuullisuuden tavoitteiden ja toimien määrittely sekä konseptointi.

Luovat sisällöt

Vastuullinen sisällöntuotanto, representaatio mainoskuvissa, vaikuttajamarkkinointi, tarinallistaminen.

Markkinatutkimus ja insight

Kuluttajatrendit ja vastuullisuus. Kuluttajatutkimukset

Digitaalinen markkinointi

Markkinoijan vastuu ja vastuullisuus, markkinoinnin hiilijalanjälki, vastuullinen mediasuunnittelu, sosiaalinen media, vastuullinen vaikuttajamarkkinointi

Markkinoinnin tehostaminen

Vastuullinen asiakasdata (tietosuoja)

Luovat sisällöt

Luovat sisällöt

Kerromme sisältömarkkinoinnissa tarinoita, jotka vetoavat kuulijaan ja katsojaan monella tasolla. Meillä on valta (ja vastuu) määritellä, kenen tarinoita kerromme. Kestävän kehityksen sekä yhteiskunnallisen vaikuttavuuden vaatimukset ovat nousseet vastuullisuuden vaatimusten rinnalle. Luovat markkinoinnin materiaalit ja moninaisuuden huomioiva representaatio niissä.

Aito ja relevantti vastuullisuus erottaa brändin muista, lisää kuluttajien kiinnostusta ja lojaliteettia ja luo pitkällä aikavälillä kestävää kasvua. Mikä tärkeintä: brändien on puhuttava totta ja myös toimittava näiden puheiden pohjalta.

Voimmeko auttaa? Ota yhteyttä!

Leena Kivioja

Director, Sustainability and Lead Strategist

leena.kivioja@dagmar.fi

+358503541147

Elina Fronzek

Business Director

elina.fronzek@dagmar.fi

+358406623810

Jonne Salovaara

Digital Manager / Head of programmatic

jonne.salovaara@dagmar.fi

+358505722035

Veera Sydänmaalakka

PIDEMMÄLLÄ VAPAALLA

veera.sydanmaanlakka@dagmar.fi

+358445415119

Tarjouspyyntö

* merkityt kentät ovat pakollisia

Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 10 MB.

    Max 1 viesti kuukaudessa, noin 5 minuuttia tuoreita näkemyksiä, uutisia ja katsauksen toimialamme oleellisiin keskusteluihin.

    Kun lähetät viestin, olemme sinuun pikaisesti yhteydessä. Pidämme huolta tiedoistasi tietosuojaselosteessamme kuvatulla tavalla.