Tavoitteesi

Onpa tavoitteenasi myynnin kasvu, brändin tai markkinoinnin kehittäminen, asiakaskokemuksen kehittäminen, tiedolla johtaminen tai organisaatiosi kehittäminen – Dagmarin yli 200 asiantuntijasta löytyy sopiva sparraustaho!

Brändin kehittäminen

Kun tavoitteenasi on kehittää brändiä, asiantuntijamme tarkastelevat nykytilannetta ja tavoitetasoa eri näkökulmista ja rakentavat brändillesi ja resursseillesi sopivan kehityssuunnitelman mittareineen.

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Asiakaskokemus on yksi yrityksen tärkeimmistä kilpailutekijöistä ja noussut liiketoiminnan keskiöön. Olennaista on, että asiakaskokemuksesta on yhteinen ja jaettu ymmärrys organisaatiossa. Asiakaskokemusta pitää systemaattisesti kehittää, johtaa ja mitata sekä viedä opittuja oppeja arkeen.

Myynnin kasvattaminen

Jotta myyntiä voi kasvattaa kannattavasti, on tärkeää perehtyä nykytilaan ja tunnistaa kasvun mahdollisuuksia sitä kautta. Myynnin kasvattamisen ytimessä ovat data-, asiakas- ja markkinaymmärrys. Kun markkinointia mitataan kokonaisvaltaisesti, voidaan sen vaikutuksia mitata lyhyellä aikavälillä.

Osaamisen kasvattaminen

Olemme muutosvoimasi ja tukesi tulevaisuuden osaamisen varmistamisessa. Niin johdon valmentamisessa kuin substanssiosaamisenkin varmistamisessa. Autamme yritystäsi pysymään vahvana ja osaavana maailmassa, jossa ainoa pysyvä asia on muutos.

Markkinoinnin tuloksellisuus

Kun tavoitteesi on tuloksellinen markkinointi, autamme vuosikymmenten kokemuksella kirkastamaan tavoitteitasi, lisäämään markkinoinnin tehoa, toteuttamaan toimenpiteitä tehokkaasti, johtamaan tiedolla ja varmistamaan halutun tuloksen syntymisen.

Markkinoinnin kehittäminen

Markkinoinnin kehittäminen on keskeinen tekijä yrityksen menestykselle. Parannamme ja optimoimme markkinointistrategioita jatkuvasti, jotta yritykset saavuttavat parempia tuloksia ja voivat vastata asiakkaiden tarpeisiin tehokkaammin.

Tiedolla johtaminen

Kun tavoitteesi on tiedolla johtaminen, tarvitset siihen toimivaa teknologiaa, dataa ja sen pureskelua käytettävään muotoon, markkinatutkimusta sekä asiakasymmärrystä. Tarvitset myös tiimin, joka osaa analysoida ja tulkita tietoa sekä muuttaa tiedon johtopäätöksiksi ja tulevaisuuden suunnitelmiksi.

Markkinointiviestinnän palvelut

Yli 200 asiantuntijamme voimin meillä on kyvykkyydet tuoda asiakkaidemme tueksi faktaa ja visionäärisyyttä sopivassa paketissa ja jalkauttaa nämä sujuvasti toimenpiteiksi. Vaalimme ketteriä työmenetelmiä ja testaamisen kulttuuria, ja vauhditamme osaamisen kasvua – sekä omaamme että asiakkaidemme.

Autamme myös tunnistamaan organisaatiosi kehityskohteet

Autamme myös tunnistamaan organisaatiosi kehityskohteet

Aina ei ole helppoa nähdä metsää puilta. Kokeneet asiantuntijamme auttavat tunnistamaan organisaationne kehityskohteet ja määrittelemään ne teille sopivalle aikajanalle. Yhdessä etenemme askel kerrallaan kohti tehokkaampaa markkinointia!

UUSI TYÖKALU MEDIAMAINONNAN VAIKUTTAVUUDEN SUUNNITTELUUN

UUSI TYÖKALU MEDIAMAINONNAN VAIKUTTAVUUDEN SUUNNITTELUUN

Dagmar on kehittänyt Suomen markkinointialan käyttöön mediamainonnan vaikuttavuudesta kertovan uuden tunnusluvun ja työkalun, jolla sen voi laskea.

Työkalu pohjautuu Dagmarin asiantuntijoiden markkinointiymmärrykseen sekä valtavaan datamäärään, jota markkinointitoimistoon on kertynyt vuosikymmenten varrella.