Markkinoinnin tuloksellisuus
Kun tavoitteesi on tuloksellinen markkinointi, autamme vuosikymmenten kokemuksella kirkastamaan tavoitteitasi, lisäämään markkinoinnin tehoa, toteuttamaan toimenpiteitä tehokkaasti, johtamaan tiedolla ja varmistamaan halutun tuloksen syntymisen.
Tuomme tiimiisi kokeneita analyytikoita ja kuluttajakäyttäytymisen tutkijoita, osaavia SEO- ja sisältöspesialisteja sekä teknologiaosaajia.
Markkinoinnin tehostaminen
Myynnin mallinnuksilla ja data science -palveluillamme varmistamme reaaliaikaisen tulosten todentamisen.
Strateginen konsultointi
Yritys saavuttaa pitkäkestoisia tuloksia, kun se kehittää strategista johtamista ja tulevaisuuskestävyyttä sekä varmistaa, että se toimii vastuullisesti.
Markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus
Brändin kehittäminen ja osaava kohtaamissuunnittelu saavat kohderyhmän toimimaan halutulla tavalla.
Markkinointiteknologiat
Osaavat teknologiakonsulttimme auttavat varmistamaan, että dataa kerätään oikein ja että siihen liittyviä tuloksia voidaan seurata sekä todentaa helposti.
Kasvumarkkinointi
Autamme verkkokauppatoimijoita saavuttamaan uudenlaisia tuloksia verkkomyynnin kehittämisen avulla.
Markkinatutkimus ja insight
Tutkimustiimimme auttaa tehostamaan markkinoinnin tuloksellisuutta määrällisten ja laadullisten menetelmien avulla. Lähtökohtamme kaikessa tekemisessä on strateginen: tutkimuksen ja siitä johdetun insightin tuottaminen lähtee asiakkaan liiketoiminnan tarpeista.
Markkinoinnin tuloksellisuutta peilataan liiketoimintatavoitteisiin
Markkinoinnin tuloksellisuudella tarkoitetaan markkinointitoimenpiteiden vaikutusta yrityksen liiketoimintatavoitteiden saavuttamiseen. Tällä viitataan siihen, miten hyvin markkinointistrategia ja -toimenpiteet tuottavat haluttuja tuloksia, kuten myynnin kasvua, bränditietoisuuden lisääntymistä, uusien asiakkaiden hankintaa tai asiakasuskollisuuden parantamista.
Markkinoinnin rooli ja yhteys yrityksen koko liiketoimintaan on osoitettavissa vain kokonaisvaltaisen mittaamisen ja tutkimisen kautta. Kerätty tieto auttaa meitä ennustamaan ja perustelemaan tarvittavat markkinointi-investoinnit sekä osoittamaan toimenpiteiden tuloksellisuuden.
Antti Kallio, CBO, DagmarMarkkinoinnin tuloksellisuuden arvioimiseksi käytetään erilaisia mittareita, kuten KPI-indikaattoreita (Key Performance Indicators), jotka voivat vaihdella yrityksen tavoitteiden ja toimialan mukaan. Markkinoinnin tuloksellisuus ei perustu ainoastaan näkyvyyden lisäämiseen, vaan kykyyn käyttää dataa ymmärtämään asiakkaidemme tarpeita ja muokata markkinointistrategioitamme vastaamaan näihin tarpeisiin parhaalla mahdollisella tavalla.
Voimmeko auttaa? Ota yhteyttä!
Antti Kallio
Chief Business Officer – Data, Insight and Technology
Tarjouspyyntö
* merkityt kentät ovat pakollisia
Tutustu aiheen sisältöihimme
-
K-ruokakaupat loivat datalla todellista arvoa asiakkailleenK-ruokakaupat loivat datalla todellista arvoa asiakkailleenTutustu työhömme
-
Yritykset tuhlaavat rahaa lyhyen aikavälin mainontaan ja unohtavat brändin rakentamisen – näin markkinoinnista tulee tehokkaampaaYritykset tuhlaavat rahaa lyhyen aikavälin mainontaan ja unohtavat brändin rakentamisen. Katso vinkit tehokkaampaan markkinointiin!Lue blogi
-
Vieläkö mediamainonnassa riittää muskelia?Muuttunut markkinointi ja erityisesti median kulutuksen muutos saavat helposti pohtimaan mediamainonnan tehoa. Huomaako kukaan enää mainontaa?Lue blogi