Vattenfallin B2B-sivustosta selkeämpi ja luettavampi

Dagmarin ja Vattenfallin B2B-markkinoinnin eli Energyplazan yhteistyö käynnistyi jo marraskuussa 2023. Olemme tehneet B2B-sivustolle hakukoneoptimointia sisältönäkökulmasta ja saaneet parannettua sivuston sisäistä linkitystä ja toimivuutta.
Nyt Vattenfallin B2B-markkinointi kaipasi apua sivuston sisällön ja teknisen toimivuuden jäsentämiseen. Sivuston rakenne tarvitsi selkeyttä ja järjestelyä.
Olimme jo aikaisemmin tehneet sivustolle pillar page -suunnitelman, jossa kaikki saman aiheen sivut koottiin yhden kokoomasivun alle. Tämä auttoi terävöittämään sivuston rakennetta ja tekemään siitä paremmin luettavan.
Yhteistyö on sujunut hyvin. Olemme saaneet sekä strategista ohjausta että hands on -tukea.
Sirpa Aula, Marketing Manager, VattenfallJatkuvassa SEO-työssä olemme keskittyneet sivuston teknisen toimivuuden, sisällön, sekä sisäisen linkityksen tehostamiseen. Nämä toimenpiteet ovat parantaneet sivuston näkyvyyttä ja nostaneet monia sivuja paremmin esille.
yhteistyö on sujunut alusta asti erittäin sujuvasti. Olemme saaneet vietyä monia asioita hyvin eteenpäin. Näillä näkymin yhteistyömme tulee laajentumaan ja jatkumaan vielä pitkälle tulevaisuuteen.
Anna Nyberg-Sukeva, SEO SpecialistTutustu muihin töihimme
-
Vattenfallin B2B-sivustosta selkeämpi ja luettavampiDagmarin ja Vattenfallin B2B-markkinoinnin eli Energyplazan yhteistyö käynnistyi jo marraskuussa 2023. Olemme tehneet B2B-sivustolle hakukoneoptimointia…Tutustu työhömme
-
Helenin uudistetun brändin ensimmäinen taktinen kampanja: Vuoden alhaisin CPA generoi 30 % kuukauden myynneistäKun Helenin uuden ”Siinä on energiaa” -brändikonseptin jatkoksi luotiin ensimmäinen, uunituoreen brändialustan mukainen taktinen kampanja,…Tutustu työhömme
-
Sivustouudistuksesta nousi SEO-kruununjalokivi: 97 % enemmän klikkejäSivustouudistus notkahduttaa lähes aina orgaanista näkyvyyttä hakukoneissa. Etenkin silloin, kun tekniikka taustalla vaihtuu. Huolellisella valmistelulla notkahdus voidaan minimoida.Tutustu työhömme