Dagmar vahvisti johtoryhmäänsä: Heikki Pieniniemestä Digitaalisten palveluiden johtaja ja Ville Fredriksonista Dagmarin strategiasta vastaava johtaja
Markkinointitoimisto Dagmar nimitti johtoryhmänsä uudet jäsenet talon sisältä.
Heikki Pieniniemi on nimitetty Chief Digital Officeriksi vastuualueenaan Dagmarin digitaalisten palveluiden organisaatio ja kehitys. Hän vastaa myös kasvumarkkinoinnin liiketoiminnasta. Pieniniemellä on yli 10 vuoden kokemus digitaalisen markkinoinnin strategian ja suunnittelun tehtävistä Dagmarissa ja aiemmin Dinglellä.
Ville Fredrikson on nimitetty Strategy Directoriksi vastaamaan Dagmarin strategiaprosessista ja strategisten hankkeiden läpiviennin johtamisesta. Merkittävänä vastuualueenaan Fredriksonilla on myös Dagmarin AI-osaaminen. Hän on työskennellyt Dagmarissa vuodesta 2015 strategiakonsulttina ja digitaalisen kehityksen asiantuntijana. Aiemmin Fredrikson työskenteli konsulttina Avauksella.
”Digitaalisen markkinoinnin ajantasaisen osaamisen ja palveluiden jatkuva kehitys on markkinointitoimiston elinehto. Nyt tekoäly lisäksi murtaa totutut toimintamallit ja muuttaa jokaisen alan ammattilaisen työtä. Rakennamme vaikuttavamman markkinoinnin tueksi jatkuvasti uusia työkaluja itse ja tuomme niitä Suomeen myös globaalin kumppanimme Publiciksen kautta”, toteavat Fredrikson ja Pieniniemi.
Lisätietoja:
Krista Elopuro, CEO, 0407537577
Heikki Pieniniemi, CDO, 0407173462
Ville Fredrikson, Strategy Director, 0405186764
Lue muita uutisiamme
-
Dagmar vahvisti johtoryhmäänsä: Heikki Pieniniemestä Digitaalisten palveluiden johtaja ja Ville Fredriksonista Dagmarin strategiasta vastaava johtajaHeikki Pieniniemi on nimitetty Chief Digital Officeriksi vastuualueenaan Dagmarin digitaalisten palveluiden organisaatio ja kehitys. Hän…Lue uutinen
-
Dagmar nimitti vastuullisuusjohtajan: Leena Kiviojasta Director, SustainabilityDagmar on nimittänyt Leena Kiviojan vastuullisuusjohtajaksi. Roolissaan hän vastaa yrityksen vastuullisuusohjelman kehittämisestä ja jalkauttamisesta sekä…Lue uutinen
-
Brändit, joista ei haluta luopua 2024Dagmarin toteuttaman Muuttuva kuluttaja 2024 -tutkimuksen mukaan tuotemerkin tuttuus painaa valinnoissa nyt entistäkin vahvemmin –…Lue uutinen