Tekoälyvalmennuksemme markkinoijille ja liikkeenjohdolle
Mitä meidän pitäisi tekoälystä tietää?
Generatiivisen tekoälyn kehitysvauhti on huikean nopeaa ja se vaikuttaa työn tekemisen tapoihin merkittävästi kaikissa organisaation rooleissa. Ymmärrys huomisen haasteista ja mahdollisuuksista auttaa tekemään parempia valintoja tänään, tehostamaan arjen työtehtäviä ja varmistamaan, että osaaminen on riittävällä tasolla.
Mitä tekoäly oikeastaan on ja miten se voisi käytännössä auttaa minua työssäni markkinoijana, datan ja analytiikan-, sisällöntuotannon- tai koodauksen asiantuntijana tai liiketoiminnan johtajana?
Dagmarin tekoälykoulutusten sisältö
Markkinoinnin ammattilainen, tutustu generatiivisen tekoälyyn ja sen käyttömahdollisuuksiin omassa arjessasi!
Dagmarin generatiiviset AI –valmennukset käyvät kattavasti läpi tekoälyn historiaa, tätä päivää ja tulevaisuutta erityisesti markkinoinnin eri työtehtävien kontekstissa. Valmennukset tarjoavat tiimillesi käytännön työkaluja ja tietoa, joiden avulla voit tehostaa jokapäiväistä työskentelyäsi. Koulutusten yhteydessä keskustelua käydään omalla tiimillä ja opitaan tekoälystä yhdessä oman porukan kesken.
Koulutuksemme on tarkoitettu viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille, joilla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta tekoälyn hyödyntämisestä.
Koulutustemme kokonaiskestot ovat 1,5-2 tuntia.
Koulutuksemme eivät sisällä asiakas- tai toimialakohtaista auditointia tai erikoishuomiointia, ellei siitä erikseen sovita.
”Kiitos vielä inspiroivasta setistä! Tuli paljon hyvää palautetta tiimiltä. Herätteli paljon ajatuksia meidän päässä.”
Dagmarin tekoälykoulutukseen osallistunutMitä saat Dagmarin tekoälykoulutuksista
Käsiinne annetaan työkaluja ja tietoa, joiden avulla voit tehostaa jokapäiväistä työskentelyä AI:n avulla.
Koulutuksissa käymme läpi esimerkiksi näitä aiheita:
- Taustoitus generatiiviseen tekoälyyn: Mikä on suuri kielimalli ja miten se käytännössä toimii, tekoälyn rajoitteita ja hyvän kehotteen rakenne.
- Generatiivisen tekoälyn markkinakatsaus: Miltä generatiivisten ja keskustelevien tekoälyjärjestelmien markkina tällä hetkellä näyttää? Mitä kannattaa käyttää?
- Markkinoinnin eri roolien näkökulmia ja käytännön esimerkkejä käyttötapauksista: Osallistujien roolien mukaan käydään läpi esimerkkejä erilaisista arjen käyttötapauksista, kuten sisällöntuotanto, datan analysointi ja koodaus
Ota yhteyttä tekoäly-asiantuntijoihimme suoraan tai alla olevalla lomakkeella, niin päivitetään teidät ajan tasalle tekoälyn hyödyntämisessä markkinoinnissa!
Tarjouspyyntö
* merkityt kentät ovat pakollisia