Tutkimukset
Me Dagmarissa haluamme asiakkaidemme menestyvän.
Siksi koemme, että meidän tehtävämme on tuottaa ymmärrystä tässä jatkuvasti muuttuvassa maailmassa. Kysymme suomalaisilta kuluttajilta säännöllisesti mitä heille kuuluu, mikä heidän kulutustaan ohjaa ja kuinka he mediapäivänsä viettävät. Jotta sinä asiakkaanamme voit reagoida muutoksiin mahdollisimman nopeasti.
Markkinoinnin maailma uudistuu ja muuttuu niin kovalla vauhdilla, että kaikkea kiinnostavaa ei kukaan pysty seuraamaan yksin. Markkinoinnin muutoksessa tiedolla johtamisen merkitys kasvaa.
Pyydä asiantuntijamme käymään, mietitään yhdessä, miten tuorein tieto markkinasta ja kuluttajista käännetään yrityksenne kasvun voimavaraksi!
Dagmarin Digimediatutkimuksen 10v-trendiraportti
Digitaalinen mediamarkkina on vuosien varrella mullistunut ja mediankäyttö muuttunut hurjasti globaalisti ja meillä Suomessa. Tämän myötä myös markkinoinnin on pitänyt muuttua.
Dagmar on tutkinut digitaalisen median kehitystä Suomessa jo kymmenen vuoden ajan. Lataa tästä trendiraportti digimedian muutoksista vuosien 2013-2023 välillä! Tutkimuksesta on kirjoitettu mm. Helsingin Sanomissa ja Iltalehdessä.
Muuttuva kuluttaja 2023 -tutkimus
Miten suomalainen kuluttaja tekee ostopäätöksiä juuri tässä ajassa, alkuvuodesta 2023, kun päivittäistavaroiden, sähkön ja lainakorkojen hinnat nousevat pilviin?
Tutkimuksesta on kirjoitettu mm. Taloustaito-lehdessä, Hämeen Sanomissa ja MTV Uutisissa.
Muuttuneet kulutusasenteet 2022 -tutkimus
Huoli taloudesta ja yhteiskunnallisesta tilanteesta ravistelee suomalaisia. Kuluttamiseen liittyvät asennemuutokset ovat voimakkaampia kuin mitä 2000-luvulla on vielä nähty. Dagmar toteutti mediahuomiota saaneen laajan kulutusasenteita ja suunnitelmia selvittävän tutkimuksen syksyllä 2022. Tutkimuksesta kirjoitettu mm. Kauppalehdessä, Talouselämässä, Markkinointiuutisissa ja Helsingin Uutisissa.